Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht vindt u de meest gestelde vragen met daarbij onze antwoorden. Heeft u een andere vraag? Neem dan a.u.b. contact met ons op.

OOo1. Heeft u showroommodellen beschikbaar?

Antwoord: Een enkele keer worden onze showroommodellen vervangen. Zodra er showroomkasten beschikbaar zijn voor de verkoop zullen wij dit vermelden op onze website, onder het menu 'Nieuws' en op de facebookpagina.


2. Waar kunnen wij de producten van Kast van een Huis bekijken?

Antwoord: In ons kantoor/showroom in Winterswijk staan diverse modellen en daarnaast hebben wij diverse dealers in binnen- en buitenland. Uw dichtstbijzijnde verkooppunt is te vinden op de pagina: Verkoopadressen. 


3. Als ik een roede bestel, krijg ik er dan ook nog leggers bij?

Antwoord: U kunt voor de indeling kiezen uit 4 leggers (3 variabel) of 1 roede en 3 leggers (2 variabel).


4. Waar kan ik de kasten kopen?

Antwoord: U kunt online uw kasten bestellen of bij één van onze dealers in binnen- en buitenland. Uw dichtstbijzijnde verkooppunt is te vinden op de pagina: Verkoopadressen. 


5. Hoe werkt het online bestellen?

Antwoord: Onder het menu: 'Webshop' klikt u het gewenste product aan. U vult de benodigde velden in en drukt op de knop: 'in winkelwagen'. Vervolgens komt u bij 'de kassa' met uw besteloverzicht. Als uw bestelling volledig is klikt u op de knop 'afrekenen'. Op deze pagina vult u o.a. uw naam en adres, aflever- en factuuradres in. Tot slot drukt u op de knop 'verder'. De gegevens worden verzonden en u ontvangt van ons z.s.m. een bevestigingsmail.

 

 

 

6. Worden de kasten gemonteerd geleverd?

Antwoord: Binnen Nederland kunnen de kasten gemonteerd geleverd worden. Onze standaardmodellen trapgevel en klokgevel 198 cm, leveren we flat packed met een duidelijke montagehandleiding. Voor bestellingen buiten Nederland worden de niet gemonteerde meubelen verpakt in dozen en op pallet afgeleverd aan de deur.


7. Zijn de kasten makkelijk te (de)monteren?

Antwoord: De kasten kunnen eenvoudig gedemonteerd worden. Wij kunnen indien u wenst de montagehandleiding per mail verzenden.


8. Wij wonen op de derde etage, wordt de kast in de gewenste ruimte geplaatst?

Antwoord: Onze meubelen worden afgeleverd achter de eerste voordeur, of daar waar een steekwagen eenvoudig toegang heeft. De standaardmodellen worden flat packed geleverd in 3 dozen. Indien u de kast wilt laten monteren verzoeken wij u contact met ons op te nemen voor de montageservice van onze transporteur. 


9. In welke kleuren zijn de kasten verkrijgbaar?

Antwoord: Ons assortiment bestaat uit 8 standaard kleuren, daarnaast zijn onze producten op aanvraag te bestellen in elke gewenste RAL-kleur.  


10. Moet ik bezorgkosten betalen?

Antwoord: Alle via de webshop bestelde van artikelen zijn inclusief BTW en bezorgkosten binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Echter voor de afgeprijsde showroom- en andere aanbiedingen geldt wel een bezorgtarief. Voor bezorging in het buitenland kunnen wij een prijs op aanvraag geven. Ook voor het bezorgen van meubelen op een etage geldt een etagetoeslag. 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

De design kasten zijn o.a. te koop bij Edha interieur Amsterdam“Een tijd geleden zag ik de gevelkasten van Kast van het Huis staan bij Edha in Amsterdam. Ik was al een tijd op zoek naar een leuke blikvanger in onze hal en had eigenlijk iets heel anders in gedachten, tot ik de 3 gevelkasten op een rij zag staan. Geweldig! Ik gebruik de kasten nu als garderobe-, schoenen- en servieskast. Dat de kasten opvallen staat vast en de reacties van onze gasten zijn dan ook heel positief.”


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Impressies